Hoppa till huvudinnehåll
Problem med fakturan
Uppdaterad för mer än ett år sedan

En påminnelse skickades till mig trots att fakturan är betald

Troligtvis är fakturan inte betald. Det kan också hända att pengarna kom in efter att påminnelsefakturan skickades, då behöver du endast betala påminnelseavgiften.

Jag gjorde en retur och min faktura kommer antagligen att passera förfallodag innan returen är behandlad

I de flesta fallen går det att förlänga förfallodatumet. Detta kan göras på "mina sidor" på https://www.walley.se/ och i Walleys app (App Store, Google Play). Du kan även se alla dina obetalda fakturor från Walley där.

För frågor gällande fakturor och betalningar, kontakta Walleys kuntjänst:

Telefon: 010-161 01 00
Weekdays - 08.00-18.00
Saturdays - 10.00-16.00
Sundays - 10.00-15.00

Epost: [email protected]

Fick du svar på din fråga?