Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarReklamation
Hur gör jag en reklamation?
Hur gör jag en reklamation?
Uppdaterad för mer än ett år sedan

För att göra en reklamation så krävs följande information:

  • Ditt namn

  • Ditt ordernummer

  • Vilken produkt reklamationen gäller

  • Utförlig beskrivning av vad som är fel med produkten

  • Ett par bilder eller en video som visar problemet

Vänligen notera att du måste ha underlag (bilder/video) på problemet för att kunna genomföra en reklamation.

När du har samlat all information som krävs så skickar du in reklamationen genom att klicka på chattrutan nere till höger. Klicka sedan på "Chatta med oss" och välj alternativet "Reklamation" följt av "Gör en reklamation". Följ sedan stegen i chatten.


De flesta reklamationer kan lösas via mail/chatt, vi ber dig därför EJ göra någon retur av reklamationer innan du varit i kontakt med oss. I undantagsfall behöver vi få tillbaka produkten, i sådana fall meddelas detta i samband med godkänd reklamation.

Alla produkter vi skickar är kontrollerade. Om du mot förmodan mottar en trasig produkt ber vi dig reklamera detta inom tre dagar, så byter vi ut produkten direkt. Produkten får inte uppvisa spår av någon form av användning. Skulle inte samma produkt finnas i lager erbjuder vi dig ett likvärdigt alternativ.

Fick du svar på din fråga?