Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarLeverans
Vart är min beställning?
Vart är min beställning?

Spårning och vad man gör om försändelsen saknas eller inte kan hämtas ut

Uppdaterad för mer än ett år sedan

Spåra

Om du valt ett spårbart fraktsätt kan du spåra din order direkt via vår hemsida här: https://skalhuset.se/tracking/

Observera att spårningen endast fungerar för försändelser med ett spårningsnummer, alltså inte ordrar som skickats med brevfrakt.

Vi rekommenderar alltid att välja en spårbar fraktmetod för att kunna följa försändelsen samt att snabbare få information om när den är levererad/vart du kan hämta den.

För att enklare följa din försändelse rekommenderar vi appen "Mina Paket" från Unifaun. Där har du möjlighet att få notiser samt övrig information om försändelsens resa till dig. Glöm inte att lägga till ditt telefonnummer och mailadress i appen, så synkas alla försändelser automatiskt till appen!
Appen finns i App Store och Google Play.

Min beställning har inte kommit fram


Förväntad leveranstid kan du se i din orderbekräftelse du fått via mail. Beroende på valt fraktsätt, vid eventuell försening kan det ta någon dag extra. Har du fortfarande inte mottagit försändelsen efter fem arbetsdagar från att ordern skulle ha kommit fram kontaktar du oss omgående så hjälper vi dig.


Vad händer om jag inte har möjlighet att hämta ut mitt paket?


Har du inte möjlighet att hämta ut paketet kontaktar du oss i förväg, i de flesta fall går det givetvis att lösa. Kontaktar du inte oss kommer försändelsen skickas tillbaka till oss som "Ej uthämtad/vägrad" vilket då kan resultera i en extra kostnad för dig, för våra samt PostNords/Brings/Instabox/Budbee omkostnader. Mer information om detta kan du hitta i våra köpevillkor. https://skalhuset.se/info/villkor/



Fick du svar på din fråga?