Rapportera retur till Walley

Om du vill göra en retur och valde betalsättet faktura när du la din order, och inte ännu betalt din faktura, kan du flytta fram fakturans förfallodatum. Det gör du genom Walleys app (App Store, Google Play) eller genom att logga in på Mina Sidor på https://www.walley.se/

Om du vill pausa din faktura, vänligen kontakta Walleys kundtjänst.

Walley kundtjänst:

Telefon: 010-161 01 00
Vardagar - 08.00-18.00
Lördagar - 10.00-16.00
Söndagar - 10.00-15.00

Mail: hello@walley.se

Fakturan justeras/makuleras sedan när vi godkänt returen. Om det finns ett kvarstående belopp på fakturan efter godkänd retur skickas en uppdaterad faktura till dig.

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.