Jag har fått fel produkt

Om produkten du fått inte passar börjar du med att kolla att produkten du mottagit stämmer överens med produkten som finns i din orderbekräftelse. Orderbekräftelsen har du fått skickad till den mailadress du angav när du la din beställning.

Om produkten du mottagit stämmer överens med orderbekräftelsen kan du dubbelkolla modellnumret för din enhet, för att se om du beställt rätt produkt. Här finns guider för hur du hittar modellnumret:
iPad 
iPhone
MacBook
Android-telefon
Samsung Galaxy Tab

Om modellnumret inte överensstämmer med produkten du beställt kan du göra ett byte av den felaktiga produkten.

Om allting stämmer och du har mottagit fel produkt skickar du bild på produkten du mottagit, samt ditt ordernummer, till support@skalhuset.se så hjälper vi dig vidare där så fort som möjligt.

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.