Adressen i min order är fel. Vad gör jag?

Kontrollera att dina uppgifter stämmer innan du godkänner köpet, vid till exempel flytt/adressändring kan din tidigare adress finnas kvar i webbläsaren och då automatiskt fyllas i i kassan. Vi har ingen möjlighet att stoppa eller ändra adressen i ordrar som lagts.

Felaktig adress brevfrakt: Ditt namn måste finnas på den angivna adressen för att brevbäraren ska kunna leverera försändelsen. Står ditt namn inte på brevlådan/i trapphuset om du bor i lägenhet anger du det namn som finns på brevlådan/i trapphuset som C/O.

Finns inte ditt namn på adressen skickas den tillbaka till oss från PostNord som "Okänd/Avflyttad". Vi kommer då kreditera din order och du kommer bli återbetald inom 2-5 arbetsdagar.

Felaktig adress varubrev: Om du råkat ange en gammal adress med ett lägenhetsnummer/husnummer kommer varubrevet levereras till den angivna adressen trots att namnet på försändelsen inte finns på adressen. Detta beror på att brevbäraren istället levererar efter lägenhetsnumret/husnumret som är angivet. I dessa fall måste du själv ta kontakt med den/de som bor på den angivna adressen för att erhålla din order.

Om det inte går att hitta ditt namn på någon dörr i trapphuset i fall med fastighetsbox, så skickas varubrevet till det ombud som är kopplat till det angivna postnumret och du blir aviserad om att varubrevet finns att hämta där.

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.