Adressen i min order är fel. Vad gör jag?

Kontrollera att dina uppgifter stämmer innan du godkänner köpet, vid till exempel flytt/adressändring kan din tidigare adress finnas kvar i webbläsaren och då automatiskt fyllas i i kassan. Vi kan tyvärr inte ändra adress på en order som redan skickats. Upptäcker du att adressen är fel kontaktar du vår support direkt för att enklast lösa det.

Ditt namn måste finnas på den angiva adressen för att brevbäraren ska kunna leverera försändelsen. Står ditt namn inte på brevlådan/i trapphuset om du bor i lägenhet anger du det namn som finns på brevlådan/i trapphuset som C/O.

Finns inte ditt namn på adressen skickas den tillbaka till oss från PostNord som "Okänd/Avflyttad", i dessa fall kontaktar vi dig via mail när vi mottagit försändelsen från PostNord. 

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.