Var är min order?

Så fort din har order har skickats får du ett mail av oss. Har du inte fått det mailet har din order ej skickats ännu. Det kan till exempel vara så att produkten är en beställningsvara med förlängd leveranstid. I sådana fall så skickas din order så fort produkten finns i lager igen. 

Är du osäker på om produkten är en beställningsvara kan du kolla i orderbekräftelsen du fått mailad till dig. Om det är en beställningsvara finns det en gul info-symbol bredvid artikelnumret:

Du kan även lätt söka upp artikeln på vår hemsida. Du kan söka på artikelnumret i sökfältet uppe till vänster. Om produkten är en beställningsvara ser det ut så här:

Om det visar sig att produkten är en beställningsvara och du ej vill vänta, får du gärna kontakta oss så kan vi ordna ett byte till en annan produkt. Observera att vi ej kan delleverera ordrar, utan ordern skickas när alla produkter finns i lager.

Om du har valt spårbar frakt kan du enkelt följa försändelsen när den skickats från oss och få direktuppdatering om vart den är och när den anlänt till utlämningsstället. Har du valt brevfrakt går det ej att spåra försändelsen.

För att enklare följa din försändelse rekommenderar vi appen "Mina Paket" från Unifaun. Där har du möjlighet att få notiser samt övrig information om försändelsens resa till dig. Glöm inte att lägga till ditt telefonnummer och mailadress i appen, så synkas alla försändelser automatiskt till appen!Appen finns i App Store och Google Play

Förväntad leveranstid är 1-3 arbetsdagar, vid eventuell försening från PostNord kan det ta någon dag extra. Har du dock fortfarande ej mottagit försändelsen efter 5 arbetsdagar från att ordern skickats från oss, kontaktar du oss omgående så hjälper vi er.

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.