Hur gör jag en reklamation?

Om du vill göra en reklamation på en produkt kontaktar du oss via mail med följande information:

  • Ange "Reklamation" som ämne
  • Ditt ordernummer
  • Vilken produkt reklamationen gäller
  • Utförlig beskrivning av vad som är fel med produkten
  • Ett par bilder eller en video som visar problemet

För att göra en reklamation skickar du ett mail till support@skalhuset.se eller klickar på "Nytt supportärende" uppe till höger. Om din reklamation innehåller allt ovan, kommer reklamationen gå snabbare och smidigare. Saknas något av detta kommer vi efterfråga den informationen, vilket gör att reklamationen kommer att ta längre tid att lösa.

De flesta reklamationer kan lösas via mail, vi ber er därför att EJ göra någon retur på reklamationer innan ni har varit i kontakt med oss via mail. I undantagsfall behöver vi få tillbaka produkten, i sådana fall meddelas detta via mail.

Alla produkter vi skickar är kontrollerade och felfria. Skulle du mot förmodan motta en trasig produkt, ber vi dig reklamera detta inom tre dagar, så byter vi ut produkten direkt. Produkten får inte uppvisa spår av någon form av användning. Skulle inte samma produkt finnas i lager, meddelar vi dig detta.

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.