Hur gör jag en reklamation?

Om du vill göra en reklamation på en produkt så kontaktar du oss via mail först med följande information:

  • Skriv Reklamation i ämnesraden.
  • Ditt ordernummer
  • Vilken produkt det gäller
  • Utförlig beskrivning på vad som är fel på produkten
  • Ett par bilder eller en video som visar problemet

För att göra en reklamation skickar ni ett mail till support@skalhuset.se eller klickar på "Nytt supportärende" uppe till höger. Om er reklamation innehåller allt ovan, kommer reklamationen gå snabbare och smidigare. Saknas något av detta kommer vi efterfråga den informationen, vilket gör att reklamationen kommer att ta längre tid att lösa. 

De flesta reklamationer kan lösas via mail, vi ber er därför att EJ göra någon retur på reklamationer innan ni har varit i kontakt med oss via mail. I undantagsfall behöver vi ta in produkten till oss, i så fall meddelas detta via mail. 

Alla produkter vi sänder ut är kontrollerade och felfria. Skulle du mot förmodan motta en trasig produkt, ber vi dig reklamera detta inom 3 dagar, så byter vi ut er produkt direkt. Produkten får inte uppvisa spår av någon annan form av användning. Skulle inte samma produkt finnas i lager, meddelar vi er detta.

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.