Adressen i min order är fel. Vad gör jag?

Kontrollera era uppgifter innan ni godkänner köpet, vid t.ex flytt/adressändring kan eran tidigare adress finnas kvar i Klarna och då automatiskt fyllas i i kassan. Vi kan tyvärr ej ändra adress på en order som redan skickats. Upptäcker ni att adressen är fel kontaktar ni vår support direkt för att enklare lösa det. 


Ditt namn måste finnas på den angiva adressen för att brevbäraren skall kunna leverera, står ditt namn ej på brevlådan/trapphuset om du bor i lägenhet anger ni C/O samt de namn som finns på brevlådan/i trapphuset. 

Finns ej ert namn på adressen skickas den tillbaka till oss från PostNord som "Okänd/avflyttad", i dessa fall kontaktar vi sedan er när vi mottagit försändelsen som tillbaka skickad från PostNord. 



Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.