Produkten var trasig när jag tog emot den. Vad gör jag?

Om produkten skulle vara trasig när du mottager den så kontakta oss via mail först med följande information:

  • Ditt ordernummer
  • Vilken produkt det gäller
  • Utförlig beskrivning på vad som är trasigt
  • Ett par bilder som visar skadan samt bilder på emballaget som produkten kom i

Ni kan maila genom att klicka på "Nytt supportärende" uppe till höger eller maila direkt till support@skalhuset.se. Med denna information kan vi sedan genomföra en reklamation på den trasiga produkten.

De flesta reklamationer kan lösas via mail, vi ber er därför att EJ göra någon retur på reklamationer innan ni har varit i kontakt med oss via mail. I undantagsfall behöver vi ta in produkten till oss, i så fall meddelas detta via mail.

Om er reklamation innehåller allt ovan, kommer reklamationen gå snabbare och smidigare. Saknas något av detta kommer vi efterfråga den informationen, vilket gör att reklamationen kommer att ta längre tid att lösa.

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.