Hur gör jag en reklamation?

Ändrad den Mån, 7 apr. vid 4:06 E.M.

Har du mottagit en trasig produkt? Eller är det något annat fel på den? Då kan du göra en reklamation för att få hjälp med detta.


För att göra en reklamation så krävs följande information:

  • Ditt ordernummer

  • Utförlig beskrivning av vad som är fel med produkten

  • Ett par bilder eller en video som visar problemet


Vänligen notera att du måste ha underlag (bilder/video) på problemet för att kunna genomföra en reklamation. 

När du har samlat all information som krävs så skickar du in reklamationen till vår kundtjänst.


De flesta reklamationer kan lösas via mail/chatt, vi ber dig därför EJ göra någon retur av reklamationer innan du varit i kontakt med oss. I undantagsfall behöver vi få tillbaka produkten, i sådana fall meddelas detta i samband med godkänd reklamation.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov