Har du mottagit en trasig produkt? Eller är det något annat fel på den? Då kan du göra en reklamation för att få hjälp med detta.
För att göra en reklamation så krävs följande information:
Ditt ordernummer
Utförlig beskrivning av vad som är fel med produkten
Ett par bilder eller en video som visar problemet
Vänligen notera att du måste ha underlag (bilder/video) på problemet för att kunna genomföra en reklamation.
När du har samlat all information som krävs så skickar du in reklamationen till vår kundtjänst.
De flesta reklamationer kan lösas via mail/chatt, vi ber dig därför EJ göra någon retur av reklamationer innan du varit i kontakt med oss. I undantagsfall behöver vi få tillbaka produkten, i sådana fall meddelas detta i samband med godkänd reklamation.
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov